It’s the most wonderful time of the year

Jeg har så dårlig, dårlig, dårlig samvittighet for at jeg har tatt en bloggpause i desember! Jeg elsker desember. Noe som er veldig gøy når man har blogget på samme blogg i snart 4 år er at jeg kan gå tilbake i arkivet å se hva jeg har gjort dag til dag, uke til uke, måned til måned og år til år! Jeg går ofte tilbake til desember-arkivet for å se julestemningen, gleden, maten, smilene og bilder som varmer! Jeg elsker julen! Tenk at i dag er det lille julaften! I dag spiste jeg middag med noen venner. Ingrid sover søtt i sengen min. Vi har kjørt akebrett med Aebykier i kveld. Vi har sunget julesanger. I morgen skal vi hive på oss masse klær og gå i skogen å hogge ned juletre og pynte det. Baking er også på morgendagens liste. 

GOOOOOOOOD JUL, HERLIGE BLOGGELESERE! ♥

Et bilde som ble knipset i dag. Hadde faktisk på meg samme kjole for akkurat 2 år siden. Haha, se det HER.

11 kommentarer

Siste innlegg