Ny kjole med mønster

Hei! Når jeg var i Charlottenberg fant jeg denne kjolen. Jeg syns ikke den var så spesiell fin når jeg så den på stativet. Jeg tok med meg en del klær i prøverommet bare for å prøve noe. Da falt jeg for denne kjolen lett! Den satt også veldig fint på. Jeg hadde veldig lyst på den, men samtidig ikke. Jeg stirret på kjolen i 40 minutter i prøverommet. Jeg er en person som alltid handler klær på salg. Viss kjolen koster mer enn 150 kr syns jeg den er dyr! Haha. Denne kostet 249!! Heldigvis er jeg heldig som får litt klær sponset. Jeg visste at jeg hadde fått en pakke fra choies.com som ventet hjemme med en kjole som var nokså lik. Ti slutt ble det til at jeg kjøpte den..

Som dere ser kostet kjolen 249 SEK. Blir litt mindre i Norske kroner. Når jeg kom til kassen betalte jeg kun 150 kr!! Damen bak kassen slo nok inn feil. Jeg gikk ut av butikken verdens lykkeligste med et bredt smil! Hahaha det var en herlig følelse. 

12 kommentarer

Siste innlegg