Uventet besøk og monopol

Hei! Det var en stille og fredelig kveld for meg med Prison Break på skjermen. Ja, jeg har begynt å se hele serien på nytt igjen! Haha. Jeg har også ringt pappa og klarnet opp i ting. Som dere skjønte fra et innlegg jeg skrev for ikke så lenge siden så ble det noen knuter på forholdet vårt. Vel, nå har vi funnet ut av vi skal ta en tur til København sammen. Han inviterte meg også på noe annet som er helt sykt. Jeg vil egentlig ikke røpe det offentlig på bloggen. Da blir jeg bare enda mer skuffet om det ikke blir noe av. Viss det skjer, så blir jeg kjempe lykkelig og det blir en STOR glede og gladnyhet og få dele med dere. Det siste vi snakket om før det banket på døren hos meg var julefeiring. Jeg har blitt invitert til Gøteborg på selve julaften. Det er noe jeg skal vurdere, for jeg har egentlig noen planer da. 

Mens jeg var på tråden med pappa, banket det på døren min. Hadde egentlig ikke forventet noe besøk, så jeg begynte å lure på hvem det var på døren min 11 på kvelden. Det var tre venner av meg! Sivert, Mhea og Gaute. Virkelig gøy å se dem igjen. Vi spilte monopol og Gaute ble klar vinner med flere skyskrapere. Jeg tapte faktisk ikke! Når jeg spiller monopol er jeg enten taperen eller vinneren. Nå fikk jeg 2. plassen! 

Jeg skal til Charlottenberg tidlig i dag. Jeg burde egentlig legge meg å få noen timer søvn, men jeg vurderer også å sitte oppe hele natten å se Prison Break. Haha. Vanskelig valg. Jeg må se og få pakket tingene jeg skal ha med også. Hm, det blir nok slengt inn en pizza og Prison Break på skjermen! Haha. Ha en god natt nydelige lesere ♥

6 kommentarer

Siste innlegg