Hjemme alene

I dag er jeg hjemme alene som jeg liker best. Det er så sjeldent jeg er helt alene, så de få gangene må det spilles høy musikk! Jeg har også sett min første julefilm i år, Alene Hjemme. Elsker den, så den ser jeg flere ganger i året. Vanligvis starter jeg ikke å se julefilmer før første desember, men jeg fikk så lyst til å se den! 

Kostholdet mitt de to siste ukene har vært: pizza, pizza og pizza. Jeg elsker pizza. Spiser vanligvis to, kanskje tre pakker om dagen. Haha. I dag prøvde jeg ut en ny (liten) pizza som jeg aldri har smakt før. Favoritten fra dagligvarebutikken er Grandiosa og Big One. Peppes pizza og City Pizza Sarpsborg er mine favoritter på spisesteder! 

Jeg snakket med Anh på telefon rett før flyet hennes skulle lette fra bakken. Glemte helt av pizzaen min. Den ble litt brent, jaja, spiste den likevel. Ja, jeg må ha på ekstra ost. Det er jo så lite ost på dem!

♥ ♥ ♥

Har ikke kammet Leo, så han har vært litt bustete i dag.

6 kommentarer

Siste innlegg