Min bestevenninne til Vietnam

Akkurat nå befinner Anh seg på Gardermoen. Min bestevenninne skal nemlig til Vietnam! Det er 6-9 år siden hun var der sist! 13 år med langt vennskap har vi hatt♥ Den jenta er så herlig! Det er midt på året med skole og hun har 4 jobber her i Norge. Det å dra bort til Vietnam i en hel måned var ikke bare bare. Det ble en veldig spontan bestilling siden bestemoren hennes har blitt veldig syk. Det samme skjedde for noen år siden med bestefaren hennes, men da ble det for sent. Det var veldig trist. Hun skyver alt til side og drar nå til Vietnam for å se familien, spesielt bestemoren. Jeg ønsker deg en riktig fin tur til Vietnam, Anh. Kjempe glad i deg! Jeg kommer på besøk når du har fått rumpa di planta på Norsk jord igjen! ♥  

Tilbake i arkivet hvor det er maaange rare bilder av oss, hihi. Ja, vi har eget album med bilder av oss i. Jeg fikk dette i bursdagsgave fra Anh i 2010. Beste gaven jeg har fått! 

10 kommentarer

Siste innlegg