Spørsmålsrunde!

31 kommentarer
    1. -Hva ønsker du deg til jul :)?
      -Hvor mange lesere har du?
      -Har du kontakt med faren din?
      -Har du lyst til å dra til filipinnene igjen?
      -Har du mye fritid etter at du sluttet ppå vgs?
      -Når har du bursdag?¨
      -Hva ønsker du deg til din bursdag :)?

    2. hvem av dere snakker sant?? du eller faren din? leste kommentarene til innlegget om at du skulle flytte..og da hadde faren din kommentert
      så?hvem sier sannheten???

    3. Kan du lage “Mine julegaver 2013” video? Kan du lage “morgenrutine” og “kveldsrutine”? Hvem har du spurt om å være venner her på blogg.no?

    4. Liker du å shoppe?
      Hvordan ser drømmekroppen ut i dine øyne?
      Trener du?
      Hvordan fikk du plutselig større pupper?
      Tre ting du liker med deg selv?
      Hvor får du inspirasjon fra?
      Elsker bloggen din!

    5. – hva er det beste du vet av mat?
      – trener du?
      – driver du med no idrett?
      – hva gjør deg skikkelig glad?
      – studerer du?
      – hva ønsker du å utdanne deg til?

    6. hvorfor bruker du sirkel linser?? og ikke vanlige??
      hvorfor er faren din så frekk??
      kjenner du en som heter hira

    7. Digger virkelig bloggen din! (:
      Skal du til Filippinene igjen?
      Hva savner du aller mest akkurat nå?
      Om du fikk 3 ønsker, hva ville det vært?
      Favoritt klesplagg?
      Dine inspirasjoner?
      Et bra tips for å komme over noen ..? 🙁

    8. -Planene dine for fremtiden
      -Hvordan rettetang og krølltang bruker du? Link?
      -Hvordan forhold har du til faren din?
      -Tjener du mye penger på bloggen?

    9. Hei Caro! Som du kanskje allerede vet via skype eller kik, har jeg fulgt deg via bloggen din i litt over 2 år!
      Jeg har sett deg forandre deg gjennom tiden, noe som på ingen måte er dårlig c: Jeg håper du kan ta deg tid til å lese gjennom spørsmålene mine og kanskje også svare tilbake? Isåfall er spørsmålene:
      1. Kan du svare på spørsmålene på video?
      2. Hva var ditt snitt da du gikk ut av tiende?
      3. Beste fag & værste fag på skolen?
      4. Kan du snart ha en “må gjøre”-video?
      5. Som noen i kommentarfeltet over har allerede nevnt, har jeg også sett at faren din kommenterte på ditt blogginnlegg og forklarte saken fra sitt synspunkt. Jeg tror selvfølgelig på deg, men kunne du ha forklart bedre? Du velger selv altså.
      6. Hvor får du så masse penger ifra til klær, sko og mye mer? Tjener du dem selv, har spart opp eller får du av foreldrene dine?
      7. Hva jobber dine foreldre som?
      8. Kan du ha flere videoer med forskjellige tema, som f.eks. hverdags routine, innkjøp, må gjøre, hvordan du sminker deg og hvordan du steller håret?
      9. Synes om Harry Potter? Ringenes herre? Hobbiten? Jeg vet du er, i likhet med meg, en potterhead! MEN hvis du ikkje har sett ringenes herre eller hobbiten, anbefales de veeldig. Tror du har sett dem en eller annen gang da, menmen.
      Det var alt jeg lurte på for denne gang! Du er en veldig inspirerende blogger, også er du utrolig pen btw!
      Ha en fin daaag, mvh
      Hira Azeem.

    10. – Når skal du til Filippinene igjen?
      – Hadde du noe kontakt med Enzo da du var i Filippinene i sommer? Har du kontakt med han eller noen andre nå?
      – Hva har du tenkt til å gjøre videre nå siden du ikke går på skolen lenger?
      – Er du stolt av å være halvt filippinsk?
      – Har du vært i Kristiansand før?
      – Foretrekker du festantrekk eller chilleantrekk?
      – Åssen utdanning må du ha for å bli flyvertinne?
      – Favoritt artist?

    11. Kan du lage en video blogg der du prøver/snakker tagalog?
      Er du født her i Norge?
      Du kjøper alltid nye klær. Hvor får du pengene fra?

    12. Hei! Du har jo brukt linser så lenge, så jeg tenkte att du kunne svare på denne ^^
      Jeg har ett par linser (GEO Grang Grang), og jeg elsker di! Men, jeg får så immari vondt etterpå! Det er så forferdelig! Har dette skjedd deg och vad burte jeg grje?

    13. 1. hvordan kommer svarene ut? i form av tekst innlegg eller video?
      2. hvor lenge har du blogget? ikke bare denne bloggen men også andre eventuelle blogger..
      3. hvor mange lesere har du gjennomsnittlig?
      avslutter med et komplement og sier at du har en grådig fin blogg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg