Dagene går så fort i mørketiden

Sammen med de fleste her i Norge liker jeg virkelig ikke mørketiden vi har. Etter at jeg sluttet på skolen har det vært ekstremt deilig å sove lenge hver dag. Etter en eller to timer etter jeg står opp er det plutselig mørkt igjen. Dagene går plutselig så fort da. En ting jeg kan endre er å stå opp tidligere, men.. nei. Nå har jeg endelig muligheten til å sove lenge! I tillegg i mørketiden blir man så deppa og vil bare være slask og tv-slave. Slik som jeg er nå!
Ellers har jeg blitt invitert med på et cruise til Danmark. Jeg driver å vurderer saken, men vet ikke helt. Torsdag kommer Aebykier, så det gleder jeg meg til! Hun var veldig usikker på om hun skulle orke å komme, men når jeg fortalte at jeg hadde bursdag på lørdag (som hun glemte….), så endret hun mening! Hei Aebykier om du leser dette, så forventer oreokake ;))  

Jeg vurderer også å farge håret mitt mørkt igjen, men er veldig usikker!  

13 kommentarer

Siste innlegg