Mat med gode venner

Hallo! I kveld har jeg spist på kina restauranten med noen venner. Jeg måtta ta taxi siden mamma ikke ville kjøre meg fordi hun skulle se på skal vi danse. Kostet nesten 400 kr, men det er verdt det siden jeg skulle møte folk jeg ikke ser så ofte. Mariam fra Lillestrøm er på besøk i bygda siden hun har et filmprosjekt der hun skal filme naturen her. Eline møtte jeg også i kveld. Vi henger ikke sammen så mye, men hun er kjempe koselig! Liker henne veldig godt. Ser mye av “rarheten” min i henne, haha! Jeg husker en gang på ungdomsskolen der jeg knapt kjente Eline. Hun bor i nabobygda, men det var en gang hun var i min bygd hvor det plutselig ble slik at hun kom hjem til meg. Da lagde vi pomfri og så på idol sammen. Sært når vi knapt kjente hverandre. Sært er bra, og jeg syns det var gøy! Hadi var også med oss i kveld. Vi hadde det koselig alle sammen og mange spøkelseshistorier ble fortalt rundt bordet! Tiden gikk så fort! Hva har du gjort i kveld?

Noen bilder jeg knipset:

7 kommentarer

Siste innlegg