Enda en ny kåpe i samlingen

Innlegget er i samarbeid med Sheinside.com

Hei! Det er noe jeg aldri får nok av -kåper! Jeg elsker kåper. Det begynner å bli så mange i skapet mitt at jeg snart ikke har plass til flere. Jeg har fått en ny kåpe fra Sheinside.com. Den er faktisk nesten lik en annen jeg har, men det tenkte jeg ikke over før noen kommenterte det. Hehe, aldri for mange! Noen har forresten lurt på hvor lang leveringstiden er på Sheinside.com. Noen er litt frustrerte fordi pakken ikke har kommet når det nærmer seg rundt 1 mnd. Det tar rundt en måned før pakken kommer i posten. Noen ganger kan det ta litt lengre tid også, noen ganger går det litt raskere. Leveringstiden er lang, men det er gratis frakt over hele verden 🙂

Link til kåpen HER

Jeg har i str Large. Minner på at kinastørrelser er veldig små.

14 kommentarer

Siste innlegg