Halloween party

Hallo! I går kom kameraten min Sivert på besøk en tur. Vi skulle på halloweenfest sammen. Da han kom inn døren ble jeg skuffet fordi han ikke hadde kledd seg ut. Han hadde med seg bag med både teppe, dyne, to puter og to håndklær. Han hadde også tatt seg en tur på dressmann og kjøpt den største buksa de hadde! Til vanlig er Sivert tynn, men han har alltid ønsket å være feit. Perfekte anledningen var jo nå på Halloween. Han var rett og slett feit! Haha, noe så gøy!

Jeg bare dør av dette bildet. HAHHA.

Kostymet mitt var leopard. Likte det ikke. Noe så standard og kjedelig.

Etter vi var ferdig med å pynte og dalle oss opp dro vi til der Hadi jobber. Der møtte vi han, også dro vi på fors til kameraten min, Thomas. Der hadde jeg det kjempe gøy! Litt for mye drikke på meg ble det. Skjønner ikke hvorfor det skal skje hver halloween! Må virkelig lære meg at jeg ikke skal drikke fort og mye, haha. Det kan man skylde seg selv for. Jeg hadde det dritgøy, så jeg angrer ikke! 

Senere på kvelden dro vi til selve festen. Helt ærlig husker jeg bare små glimt fra den, men jeg tror jeg hadde det kjempe gøy! Jeg husker jeg møtte en gutt som hadde pippiparykk og kostymet hans var en naken dame. Haha! Alt i alt hadde jeg det veldig gøy!

Sivert ble med meg hjem i går og overnattet til i dag. Vi har ligget i sengen i hele dag og sett på Ghost Whisperer! Han syns faktisk serien var “litt” bra. Endelig, haha! Etter han dro møtte jeg Aebykier. Måtte hjem en tur for å blogge, men skal snart ned igjen for vi skal se åndenes makt sammen.

Hun har forresten fått grønn dip dye. Hun ble ikke helt fornøyd med resultatet så hun skal farge det lengre opp også. Blir sikkert fint!

Sjøna!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg