Vinner av kostymet

Konkurransen er i samarbeid med Alphageek.no

Tusen takk til alle som meldte seg på konkurransen min! Utrolig gøy å lese alle minner, og takk for at dere delte dem med meg. Mange morsomme, og jeg fikk meg en god latter. Desverre har noen glemt å lagt igjen e-post adressen sin som er veldig viktig for at jeg skal få kontakt.

Vinneren ble Ingrid Berge. Gratulerer så masse! Du har fått en mail fra meg. Her er Ingrid sitt beste halloweenminne:

“Mitt beste Halloween minne var fra mine yngre dager. Jeg var 13 og skulle gå “knask eller knep” med venninnen min. Vi startet veldig tidlig og gikk i flere timer. Butikkene var fortsatt åpne, så etter en skuffende samling av godteri fra nabohusene, gikk vi innom for å kjøpe oss litt ekstra. Vi kom til sjokolade avdelingen og på den tiden hadde Kiwi det sånn at hvis noe hadde gått ut på dato,- skulle du få det gratis. (Litt usikker om det er sånn enda). Flaks for oss så sjekket jeg tilfeldigvis på datoen på sjokoladeplaten og så at datoen hadde gått ut dagen før. Deretter sjekket vi gjennom alle sjokoladene og vi endte opp med 23 gratis sjokoladeplater. Det var så og si kostholdet mitt for de neste ukene”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg