Pus

Konkurranse pågår HER hvor dere kan vinne catwoman kostyme!

Hei! Jeg er veldig dårlig på å oppdatere dere. Det har skjedd så mye i det siste, men jeg har ikke klart og fått det skrevet ned på bloggen. Hodet mitt er ikke vandt til å ta i mot så masse bekymringer som jeg har nå. Jeg er så forvirret og alt er så komplisert. Alt handler så klart om tid og penger. I morgen er en ny dag. Jeg har litt å ordne og tenke på. Jeg må ta i bruk reserveplanen min som jeg ikke hadde regnet med skulle komme i bruk.
Nå skal jeg og Leo gå en tur i skogen. Det blir så mye bedre for hjernen når du går ute i frisk luft helt alene i mørket og bare tenker. Jeg skal samle noen tanker, så skal jeg oppdatere om alt i morgen!  

Tenkte å slenge med et bilde av meg og Leo i dette innlegget, men det har dere sett tusenvis av ganger før. Slenger heller med noen bilder av Pus. Jeg har noe å opdatere om marsvina mine også! Det blir nok senere (nei… de er ikke døde)

6 kommentarer

Siste innlegg