Last friday night

Hei! I går kveld var jeg hos kameraten min, Thomas på fest. Det var veldig koselig. Vi var ikke mange. Tror vi var seks stykk om jeg husker rett. Jeg skulle egentlig på en høstfest i utgangspunktet. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg hadde tenkt meg dit. Jeg liker ikke disse bygdefestene. Det er veldig sjeldent jeg er på bygdefester som blir arrangert. Noen ganger kan det så klart være greit å ta seg en tur, men det er alltid samme folk å se. Hahha. Likevell var jeg der en liten tur i går kveld bare for å se, men dro fort tilbake til den andre festen:)

I 2-tiden dro jeg videre til kameraten min, Rutti for å se den nye leiligheten hans. Så langt har han virkelig fått det kjempe fint! Han har nylig flytt inn i en helt ny firemannsbolig. Dette var første natten hans i helt ny leilighet og vi spilte så høy musikk at det dunket i veggene mens vi sang med! Det tok ikke lang tid før en sint nabo braste inn døren og klagde. Oups!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg