Flowers in my hair

Innlegget er i samarbeid med Choies.com

Jeg har alltid hatt lyst på en blomsterkrans helt siden tidlig i vår. Uansett hvilken butikk jeg var i så var det utsolgt. Overalt! NÅ.. endelig har jeg fått et blomsterbånd! Det er ikke en krans som jeg har ønsket meg, men et bånd var veldig fint det ogå. Stor takk til Choies.com som har sendt meg ett av sine fine blomsterbånd. Ja, de har flere også! Dere kan finne dem HER.

Link til dette fine hårbåndet HER

Her har jeg på meg noen knallblå linser som jeg kjøpte på lekebutikken i første etasje på Nordby. De har mange linser der, men disse her likte jeg veldig godt. Jeg har fått spørsmål om hvorfor jeg ikke bare kan ha min egen øyenfarge. Det er et enkelt og smådumt spørmål. Jeg liker å variere øyenfargen. Jeg syns det er gøy å prøve noe nytt og forskjellig. Dette er ikke sirkellinser. Dette er den vanlige “størrelsen” på øynene mine. Hehe, det hørtes litt rart ut. Jeg må nok ta meg en tur til Sverige igjen å kjøpe flere av disse linsene. Blant annet vil jeg ha grønn 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg