Halloween nærmer seg!

Innlegget er i samarbeid med Alphageek.no

Heihei! Nå er det ikke lenge igjen til halloween som betyr at vi bør kle oss ut som noe morsomt, kult eller skummelt. Jeg elsker halloween! Jeg elsker å kle meg ut og leke med sminken. Jeg har mottat en pakke fra Alphageek.no hvor det befant seg to utrolig kule briller + et kostyme. Hva jeg skal kle meg ut som er en hemmelighet inntil videre! Når jeg åpnet pakken og så på kostymet mitt skjønte jeg med en gang at det var alt for stort! Jeg har jobbet med nål og trå, men det tok visst mere tid enn jeg hadde regnet med. Bestemor må nok hjelpe meg med symaskinen i morgen, hihi. Dere skal få se det senere når det er ferdig! Se alle kostymer på Alphageek.no HER.

John Lennon briller 39,- HER

Nerdebriller 39,- HER

Det jeg liker med Alphageek.no er at de har utrolig mye fine halloween-greier til en billig penge. De har til og med en kategori som heter “Billige kostymer”. Den kan du finne HER. Her er noen kostymetips: 

Ett av kostymene på collagen er mitt kostyme. Kan dere gjette hvilket? 

Hadde jeg ikke vært så heldig og fått produkter sponset, så hadde jeg jammen slått til et kjøp på et kostyme! Jeg elsker kostymer og Alphageek.no har en pris som jeg syns er veldig OK! Jeg har til og med sett nettsider som har akkurat de samme kostymene, men bare til en dyrere pris. Frakten på  Alphageek.no koster 49 kr og har rask levering! 🙂

8 kommentarer
    1. Halla! Alt bra? Først av alt at dennna nettsiden er den stiligste nettsiden på heile blogg, uten tvil! Jeg vil bare si sorry at jeg ikkje har skrevet kommentar de andre gangene jeg har vært å lest her men noken gungar så er jeg barre lit lei så ender man opp med å droppe det. Det er jo nemlig latterlig manga freke som skriver kommenterer. Jeg har nemlig selv erfart freke komenterer før da jeg hadde nettside. Det var ekstremt ekkelt. Jeg håpper dypt at du ike får noen dume kommenterer og at du får tusen ganger flere snille komentarer. Da jeg har lagt ned blog tenkte jeg at jeg skulle gi deg ein lenkje til en quiz som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premien er et gave kort. Jeg håper kjempe sterkt at jeg vinner, men flaksen med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært veldig kjekt om du deltok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg