Siste dag av høstferien

Det er søndag og allerede siste dag av høstferien! Det er merkelig hvor fort tiden går noen ganger. Som vanlig jobber pappa så og si hele tiden, så jeg har leiligheten stort sett for meg selv. Tingene mine bare flyter mer og mer utover gulvet. Jeg er snart ferdig med å pakke alle tingene mine ned i kofferten og jeg tar toget hjem til Gudbrandsdalen om litt over en time. Før jeg drar venter jeg nå på at Anh skal komme inn døren med brownies til meg. Yummi! 

Så mye rot…. og så lite tid!

Etter noen timer:

Nå har jeg nettopp sett den nyeste episoden av Top Model USA sesong 20! Det er den beste sesongen jeg har sett av Top Model noen gang! Det er med både gutter og jenter som gjør spenningen enda større. Når det kommer til Top Model liker jeg kun Tyra Banks sine sesonger. Liker ingen andre Top Model serier der ikke Tyra Banks leder showet. Likevel så følger jeg med på Norge og Britain/ Ireland. Haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg