Miley Cyrus litt på kanten?

Det er så mye snakk om Miley Cyrus. Både hvordan hun kler seg og opptrer på scenen. Jeg vil gjerne vite hva dere syns om alt dette her. Jenta er helt nydelig, det er det ikke spørsmål om en gang! Personlig syns jeg hun er nydelig med litt mere klær som dekker, og hun trenger ikke å kaste dem av seg for å vise det. Det er iallefall det jeg syns. Det blir jo mer og mer vanlig at store stjerner bruker klær som kanskje er litt på kanten som fans reagerer på, men er det dette Miley vil så må hun få gjøre det. Jeg liker Miley. Jeg liker de fleste sangene hennes, men musikkvideone hennes faller ikke helt i min smak. Hva syns dere?

17 kommentarer
    1. Tror hun får veldig mye oppmerksomhet for måten hun kler seg på og oppfører seg, og all pr er god pr, er det ikke det de sier? Likte henne før, men å synke så lavt som hun har gjort bare for ekstra oppmerksomhet, det har fått meg til å ikke like henne. Enten er hun et geni når det kommer til pr, for sikkert mange som biter på dette, eller så har det klikka for henne. Synes dessuten at hennes forsøk på å være sexy, ikke akkurat er så veldig sexy 😛

    2. jeg selv synes at miley er sykt pen og jeg skjønner at ho har blitt eldre, noe som alle blir men det at ho går så langt er teit. det at folk si “ho blir eldre” er bare teit for ho er jo forbilde for mange og jeg mener at det er jo grunn til at det ble slutt mellom liam og miley. for det første så er det ho gjøre sykt teit. føler jeg og det at ho kler av seg er ikke sexy, og for det andre så blir både liam og familien hans flau over oppføresetet hennes.
      alt har grenser!

    3. Har aldri likt henne, stilen hennes er utrolig dårlig og personligheten hennes er ufattelig teit. Hun sier hun kan “twerk”, det kan hun virkelig ikke. Hun sier hun vil skape en stor historie om henne, det har hun faktisk gjort helt siden hun har hatt en sex tape med eks kjæresten hennes + hun legger ut nakenebilder og greier. Og faren hennes er veldig stolt av henne, herregud, dette kan ikke bare stemme. Miley er ikke pen lenger, men jeg liker sangsstemmen hennes, den er vakker. Foreks. jeg liker sangsstemmen hennes på “We Won’t Stop”, “Wrecking Ball”, “When I Look At You” og “Party In The USA”, men musikkvideo av “Wrecking Ball” og “We Won’t Stop” gikk altfor langt. Det ble kjempe dårlig. Hun kan skape en historie, ja siden hun er blitt 20 år, men musikkvideoene hennes er helt forferdelig. Det er mine meninger 🙂

    4. Yo!! Jeg må bare si at dennne bloggen er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de flinkeste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen??? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger mega ofte fremover!!!!!

    5. Syns ho spælla før masse på sex. Da bi så masse, at da rætt å slætt bi kjedelig.
      All nakenheta hennes har ingenteng mæ sangtækstan hennes å jær, å sangtækstan hennes e førsåvidt elendig også..

    6. Æsj hun oppfører seg helt forferdelig jeg syns hun må få på seg KLER KLER KLER men jeg elsker sangene hennes og stemmen hennes.
      Foresten du burde kommet til Ålesund en tur bor her og elsker byen.

    7. Jeg tror hun prøver for hardt å få av Disneyimaget, og det skjønner jeg jo godt.. men samtidig tror jeg ikke hun helt har innsett at det er borte. Jeg digger måten hun klipte håret og hvordan hun er som person (sånn som det virker ihvertfall). På scenen blir det kanskje litt mye igjen.. men jeg er en superstor fan av Miley, så føler ikke helt jeg skal uttale meg 🙂

    8. Hvorfor skal liksom Miley få så mye hat for å gjøre det som mange f.eks rihanna har gjort før, med tanke på musikkvideoen til wrecking ball liksom? syns det på en måte blir dumt, men hver sin smaak

    9. Heisan!!!!! Jeg vil bare starte meed si at dennne siden er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen?? :3 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger kjempe masse fremover!!

    10. Halloi!!! Må bare starte meed si at dennne siden er til sykt stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen????? :-3 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger enormt masse fremover!!!

    11. Heisann! Må bare fortellle deg at dennne bloggen er til sykt stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de beste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger drit masse fremover!!

    12. Jeg synes Miley Cyrus, men jeg er veldig enig med deg, hun kunne gjerne hatt på seg litt mere klær. Men det er hennes valg, om hun vil være slik så er det dessuten hennes kropp og hennes valg. Poenget med det der er jo å få oppmerksomhet og spre sin musikk, og hun har klart begge deler! 🙂 Så jeg synes hun gjør en veldig god jobb, men mere klær kunne hun hatt, synes jeg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg