We’re the millers

I går var jeg og Anh på kino og så We’re The Millers. Vi begge likte den filmen utrolig godt! Som vi lo, lo og lo. I tillegg har vi begge så sykt dårlig humor, så det skal ikke så mye til for og få oss til å le! Humoren rett og slett gjorde så filmen fikk 5’er av både meg og Anh! Anbefales og ta en tur på kino å se denne! 

“We’re the Millers” er en komedie med Jennifer Aniston, Jason Sudeikis og Emma Roberts om hasj-dealeren David som stabler på beina en liksom-familie, for å smugle et parti stoff over grensen fra Mexico.
Amatør-dealeren Davids kundegruppe inkluderer mye rart, bare ikke ungdom. Han har da noen skrupler igjen. Og hva kan egentlig gå galt? Svaret er mye. Mye kan gå galt.
David holder alltid lav profil på grunn av sine tvilsommme sysler og viser gjerne utad at han har gode hensikter. Med en naiv plan om å hjelpe noen tenåringer ut av trøbbel blir han robbet for stoff og cash av en gjeng. Igjen sitter David med stor gjeld til sin faste dopleverandør Brad. For å få slettet gjelden må David trappe opp til stor-dealer, oppgaven blir å smugle Brads neste parti over grensen fra Mexico. Med overtaling får han sine naboer på banen. Med den kyniske stripperen Rose, wannabe-kunden Kenny og gatesmarte Casey legger David en vantett plan. En liksom-kone, to fake-barn og en strøken campingbil senere setter familien Miller kursen sørover – mot noe som er nødt til å ende med et brak.
 

4 kommentarer
    1. Halla!!!! Helt først vil jeg baree si at siden din er til drit stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med på! Kanskje du kan være mega snill å dele den på bloggen????? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger mega ofte fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg