“No memory card”

Jeg og Leo overnattet hos Anh i natt, og i dag sov vi så lenge som til ett. Anh var oppe tidlig og dro en tur inn til byen for å kjøpe bursdagsgave til søstra si, Tina som har bursdag i dag. Gratulerer til henne! Heldig som jeg var fikk jeg sjokoladekake til frokost, hihi! 

Vi tenkte vi skulle ta oss en tur til Hafslundsparken i dag og ta noen bilder. Det gjorde vi i fjor også, men da med Jørund. Se bildene HER, HER og HER. MEN ER DET IKKE TYPISK AT NÅR JEG SKRUR PÅ KAMERAET SÅ STÅR DET “NO MEMORY CARD”?!?!?!? Jeg som hadde drasset med meg det tunge kameraet og ikke minst stativet…..

Veldig irriterende at jeg klarte å glemme noe så viktig som minnebrikken! Det ble iallefall noen mobilbilder 🙂

Et bilde fra Instagram. Dere finner meg som @caroiiz

Hihi, like kledd!

Etter vi hadde vært i parken og kjøpesenteret, måtte vi få i oss litt pizza! City Pizza her i gågaten i Sarpsborg har noen av de beste pizzaene jeg har smakt!

Brillene har jeg fått sponset. Det er egentlig beregnet til et halloween kostyme, haha. Kommer et innlegg senere sammen med andre ting jeg har fått som kan bli til nytte på halloween. Hvor søt et ikke Leo når han sitter i veska mi? ♥

Etterpå dro vi hjem til meg. Jeg husker egentlig ikke hva vi gjorde enn at vi danset og sang rundt omkring i leiligheten. Haha. Sjekk øynene til Anh på bilde nr 2! Skummelt!

På kvelden dro vi på kino og så filmen  We’re the millers. Den var veldig bra og jeg tror nok en gang kinosalen fikk høre mye av latteren til meg og Anh! 

4 kommentarer
    1. åhh!! herregud så fin blogg!! jeg tuller serr ikke <3 skal legg deg som venn <3 men synes ta bidlene er sykt koselig og fine <3 dere er kjempe søte 🙂 <3 ps: like header <3

    2. nydelige begge to ! 🙂 men jeg lurte på hvordan du krøller håret? når jeg bruker krølletangen min holder det seg ikke så bra og ser tørt og rufsat ut til slutt 🙁 lurte på hva du bruker og hva du gjør for at det skal holde seg fint ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg