Platebutikk

Hei! I dag startet jeg dagen min med og stå opp utrolig tidlig. Jeg og Leo tok toget til Oslo litt over åtte fra Sarpsborg. Der møtte vi som nevnt i forrige innlegg, Ingrid og Mariam. Aebykier møtte vi senere på dagen helt tilfeldig på gaten midt i Oslo sentrum! Snakk om liten verden, haha. 

Jeg er alltid så redd for å fryse, så jeg hadde pakket meg inn i to lag med gensere + kåpe! Merket det ble veldig varmt når jeg kom frem til Oslo. Jeg gikk inn i en fotoboks og tok av meg litt klær der. Haha. “Gardinene” gjorde ingen bra jobb med å dekke, så folk tittet litt rart når de gikk forbi. En mann sto utenfor og ventet på at jeg skulle bli ferdig. Det ble en litt klein situasjon, men Ingrid og Mariam sto bare og lo! Haha. 

Vi ble tidlig sultne og gikk til Subway for å hive i oss en matbit. Deretter gikk vi til Starbucks for å få i oss noe der også. Matvraker alle sammen!

Jeg måtte kjøpe meg ny veske. Jeg hadde ikke med meg noen veske da jeg dro til Sarpsborg. Litt slitsomt å bære på ting, så det lønnet seg med en veske. Det er viktig å tenke på at Leo må få plass og sitter komfortabelt. Når det er en stor folkemengde vi går i, er jeg så redd at noen skal tråkke på han. Til slutt blir det så tungt å bære han på armen hele dagen selv om han veier lite. Det har jeg prøvd før! Derfor måtte jeg trå til med et veskjekjøp.

Ingrid har googlet “platebutikker i Oslo” helt siden jeg inviterte hun med til Oslo. Hun har brukt timevis av tid på internett for å finne den perfekte platebutikken hun skal besøke når hun først er i Oslo. Hun var helt i ekstase når vi kom dit og fikk nesten ikke puste! Skulle nesten tro hun hadde sett en kjendis eller noe, haha. 

Tidligere i dag fortalte hun meg at hun tror dere som leser bloggen min, har fått et inntrykk av at hun er gal! Hahaha. Ja, når hun er i en platebutikk hvor de har hennes musikksmak -ja, da er hun gal. Hun løper rundt som en leopard rundt, og rundt, og rundt i hele butikken! Jeg krydrer skrivemåten min med litt overdrivelse, men det var nesten slik! Hahhaa. 

Sjekk denne platebutikken da. Jeg syns faktisk den var drit kul! Det var så masse ting der at jeg visste ikke hva jeg skulle se på først. Det er liksom så rotete, men kult!

Jeg, Mariam og Leo fant oss en soffa. Vi følte oss som hjemme og slo oss ned mens vi lot Ingrid løpe rundt som en leopard i denne “fantastiske platebutikken” ifølge henne. Haha. Etter en stund kom hun bort til oss helt andpusten med en hel bunke plater som hun skulle ha!

Her var mitt uttrykk når hun svidde av over 1000 kr på disse platene. -WTF?!?!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg