Tidlig start på dagen

Hei dere! I dag var jeg oppe så tidlig som klokken 6! Jeg og Aebykier tok tidligbussen inn til Oslo sammen. Hun skal på skolen senere i dag, og jeg drar videre til Sarpsborg. Nå i skrivende stund sitter jeg på bussen. Leo er så klart med! Han er med meg overalt. I helgen har jeg hengt med Aebykier og vi har gjort det vi pleier å gjøre -se film. Hehe. I går kom Veronica til Kvam, og da så vi Harry Potter sammen. Det var koselig. Synd at jeg og Aebykier dro dagen etter de kom til Kvam for å tilbringe ferien sin der. Men, men! 

Går for en naturlig look i dag! 🙂

Et bilde av Leo som ble tatt for noen sekunder siden. Søtnosen koser seg på bussetet med alt skrotet mitt rundt seg, haha. Jeg har med to kameraer om noen skulle lure. Hva er vits? Er man blogger, så er man blogger. Hahah. 

Nå skal jeg straks ringe Ingrid og en annen venninne. I morgen skal vi møtes i Oslo. Det blir bare helt supert! En dag i Oslo med to supre jenter. Gleder meg masse! Bildet er fra en gang jeg fant henne helt alene på skolen. Haha, stakkar, se så alene hun ser ut! ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg