Filmer

One Day: Romantisk drama som skildrer valgene og skjebnen til to mennesker på samme dato i 20 år siden første gang de møttes, med Anne Hathaway og Jim Sturges. 

Min mening: Stilen til Anne Hathaway i denne filmen er bare så fantastisk fin! Samtidig er hun så utrolig (naturlig) vakker. Dette er en romantisk drama. Alltid når det er romantisk drama blir man så glad i karakterene som er i filmen, også skjer det noe tragisk på slutten. Jeg syns de fikk til slutten veldig bra, men jeg ble så lei meg! Den var så trist. Fin film, og Jim Sturges er fin å se på han også, haha! Når vi som seere følger de gjennom alle 20 årene, kan det bli litt kjedelig i lengden, syns jeg. Terningkast 4/ 5.

27 Dresses: Romantisk komedie hvor Katherine Heigl spiller romantikeren Jane som evig forlover for venninner sliter hun selv med å finne den store kjærligheten. 

Min mening: “Motsetninger tiltrekker hverandre” blir det ofte sagt. Jeg syns det er veldig typisk handling når det er to mennesker som er helt forskjellige fra hverandre først ikke kommer overens, men til slutt ender opp sammen. Nå røpte jeg mye av slutten, beklager, men det er så obvious og noe man forventer skal skje i denne filmen. Det er selvfølgelig ikke bare hennes kjærlighetsliv det handler om i denne filmen, men også søsteren hennes sitt. Det dukker opp store konflikter, og hun tar valg hun ikke burde ta. Selv om jeg har sett mange slike filmer som ligner på denne, så likte jeg denne helt greit. Jeg er veldig glad i Katherine Heigl som skuespiller, og har sett de fleste filmene hennes. Terningkast 4.

Zodiac: Historien om USAs mest fryktede seriemorder gjennom tidene, Zodiac, som etterlater seg en endeløs rekke spor gjennom koder og brev. 

Min mening: Denne filmen er egentlig veldig bra. Jeg så denne filmen på TV, hvor det virker som de har 9 timer lang reklame! Med reklame varte denne filmen litt over 3 timer. Jeg syns denne filmen var virkelig spennende når de begynte å motta koder og trusler fra morderen som de måtte løse. Når en film varer så lenge som denne gjør, blir jeg dritt lei. Jeg hadde gitt denne filmen et mye bedre terningkast om de hadde most handlingen sammen, slik at den hadde fått en kortere spillelengde. Terningkast 4.

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      jeg lurte på om du kunne skrive ett innlegg om leo? jeg har selv skaffet meg en yorkshire terrier han er 8 mnd og er veldig liten forrhold til det leo ser ut som. hadde vært fint om du kunne skrevet litt om hvordan han var som valp, om han er lydig og om han bjeffer mye 🙂 elsker bloggen din btw 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg