The Hangover

The Hangover: To dager før han skal gifte seg, drar Doug og hans tre kompiser til Las Vegas for å ha et skikkelig utdrikkingslag. Da kameratene våkner dagen etter med fullstendig blackout, er Doug Borte. Terningkast 5.

The Hangover 2: To år etter Vegas-fadesen er Hangover-gjengen i Thailand, hvor Stu skal gifte seg med Lauren. Stu skal sammen med Phil, Alan, Doug og svigerbroren Teddy. De skal ha et utdrikningslag i Bangkok. Phil, Stu og Doug er fast bestemte på at det ikke skal bli noen reprise på Vegas-turen, men Alan vil det annerledes. Uten de andres viten putter han dop i drikkeglassene, og morgenen etter våkner Phil, Stu og Alan på et hotellrom, uten anelse om hvordan de har havnet der. Doug er tilbake på plassen der Stu og Lauren skal gifte seg, men Alan har barbert hodet, Stu har en tatovering i fjeset ? og Teddy er søkk borte. Nå må trekløveret søke gjennom hele Bangkok etter svar før Stu?s store dag, og det skjer selvsagt ikke uten forviklinger. Terningkast 5.

The Hangover 3: Denne gangen er det ikke noe bryllup og ikke noe utdrikningslag. Men når The Wolfpack, Phil, og Alan, er sammen på veien, er det kun én ting som er sikkert: Det er ingenting som er sikkert. Terningkast 5

The Hangover |

The Hangover ||

The Hangover |||


Min mening: WOW, for en trilogi! Jeg kan ikke fatte at jeg aldri har sett disse filmene før. Når jeg hadde sett den første, måtte jeg se de andre også! Det er tre filmer. Vanligvis etter den første filmen blir etterkommerne bare dårligere og dårligere. Men i denne filmen sitter man med latterkrampe fra start til slutt! Fy søren, trodde jeg skulle knekke av latter. Disse filmene er akkurat min humor. Jeg liker redigeringen, jeg liker skuespillerne, jeg liker 
soundtracket, jeg liker handlingen, jeg liker bildene, jeg liker filmen! Alle tre filmene fortjener klare 5’ere av meg, og jeg anbefaler denne trilogien på det beste! 

Til slutt må jeg legge med favorittscenen min fra film 3. Mr.Chow som hopper ned fra hotellrommet sitt og synger ”I Believe I Can Fly”. Jeg holder på å knekke av latter hver gang! Den karakteren der er så irriterende, men fy søren så morsom han her!

3 kommentarer
    1. Aina Stavnsborg: Viss du ser på hele innlegget og under trailerne så står det om min mening. Blant annet hva jeg likte med filmene og hvorfor jeg syns de fortjente terningkast 5 🙂

    2. Om dem er så gode, hvorfor ikke 6?
      Jeg har sett 1’eren og likte den. Jeg så traileren til 2’eren, men den virket så lik som 1’eren og det for meg ble negativt, jeg har da ikke sett 2’eren, så kan ikke si så mye om akkurat om det stemmer med traileren og hvor like dem egentlig er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg