Filmkveld istedenfor kino

Hei! I går var det søndag og jeg var sammen med Ingrid. Jeg møtte henne på togstasjonen siden hun ikke bor her. Hun bor 1 time unna meg, men pga skole bor hun på hybel 🙂

Vi skulle gå til hybelen til Ingrid for å legge igjen baggen hennes før vi gikk videre. Når vi gikk, stoppet vi begge opp. Vi fikk begge øye på dette fantastisk fine epletreet! Sjekk de røde eplene som ser såå saftige ut! Vi kunne ikke dy oss. Mission: Epleslang.

Når vi kom til Ingrid fikk jeg for første gang se rommet hennes. Som dere fikk vite i videobloggen vår om Fun Facts er hun skikkelig dilla på gamle folk som spiller i gamle band. Hun viste stolt frem platene sine! Hun har nylig vært i Tyskland og hamstret så mange plater hun kunne bære. 

Gullet hennes. 

Vi tenkte vi skulle gå på kino. Den eneste filmen som gikk der og da var 1D This Is Us. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi hadde tenkt oss dit. Ingen av oss liker dem. Ikke misforstå, vi har ingenting mot dem, men vi er ikke fans. Vi hadde begge lyst på kino og kjøpe masse godteri. Er det ikke typisk når vi først har kommet dit så er filmen avlyst? Jaja, vi får ta turen dit på tirsdag. Vi planlegger å ta med brownies, haha.

Siden filmen ble avlyst pga teknisk feil, så tok vi heller turen på kina restaurant. Der møtte vi Hadi siden han jobber der, også fikk vi til og med gratis brus av han. Han er så snill 🙂

Her spiller Ingrid gitar og synger til meg.

På kvelden dro vi til butikken for å kjøpe godteri. Jeg skjønte ikke hvorfor det var stengt, for det var en halvtime til stengetid. Etter 5 min gikk det opp for meg at det var søndag! Haha. Da ble det godteri på Statoil. Vi så Freaky Friday og flere filmer etter det hos meg. Det ble filmkveld istedenfor kino som var veldig greit. Vi så filmer helt til 3-4 på natten som var veldig kos:)

Ullsokker, pysj, og (nesten) sminkefrie -deilig!

Ingrid og Leo ♥

3 kommentarer

Siste innlegg