Nytt bloggdesign

Jeg har hatt det gamle bloggdesignet mitt helt siden mai, så nå var det kanskje på tide med en forandring. I dag har jeg brukt tiden min her på skolen kun på bloggdesign. Jeg irriterer meg noe grenseløst noen gange når jeg sitter å jobber med design. Hater og ikke få til noe jeg VIL få til, men så blir jeg verdens lykkeligste når jeg endelig får det til. Haha. Håper dere liker det. Det er veldig annerledes enn det jeg har hatt tidligere. 
Det er masse ting i headeren min. Ting som jeg liker. Ting som beskriver meg. Kanskje litt rotete, men det er jeg også! Haha. Grunnen til at jeg aldri har helt vanlige og simple design er fordi jeg føler alle har det. ”Enkleste er oftes det beste”, det er vel sant. Mitt mål når jeg lager design er at dere husker denne bloggen fordi den skiller seg litt ut. Profilbilde i sidemenyen kommer senere.

Det store spørsmålet: hva syns dere om mitt nye design? Tar gjerne imot konstruktiv kritikk!:)

Gamle designet og det nye. Hvilket likte dere best?

(Designet er egentlig et gratisdesign, men jeg har endret veldig mye på det. Nederst i sidemenyen kan du lese litt til om det.)

12 kommentarer

Siste innlegg