en ting dere ikke visste om meg

Nå skal jeg fortelle dere noe som veldig få vet. Jeg har en halvbror. Det er nesten ingen som vet det, og det er heller ikke noe jeg har fortalt vennene mine. Noen har funnet det ut ved å stalke pappa på facebook og funnet babybilder. Det er jo så klart ikke noe galt å fortelle andre, haha. Nå må dere ikke missforstå meg, men tema har liksom aldri dukket opp i samtaler. Jeg har iallefall en søt halvbror jeg aldri har møtt. Vi har samme pappa, men ikke samme mamma. Han heter Kristian David. Veldig Norkst navn med tanke på at han bor i Filippinene. 

Kristian er så klart halvt Norsk og halvt Filippinsk som meg. Jeg syns så langt at han har helt Norskt utseende 🙂 
 

Her har dere den unge stemoren min. Hun heter Jevy. Bildet er fra da hun giftet seg med pappa.

Viss alt med papirer er i orden snart. Er nok de begge i Norge til neste år 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg