something borrowed


Something Borrowed er filmen innlegget skal handle om. For en fin film! Jeg så den sammen med Aebykier og vi dannet en stor damm med alt sikkelet vårt. Hvorfor? JO, den super duper hotte Colin Egglesfield har en av hovedrollene! Wow, han er hot! Han har også rollen som Evan i tv-serien The Client List sammen med Jennifer Love Hewitt! Tror ikke jeg trenger å skrive så mye om handlingen siden traileren ligger over her. Dette her er nå en av mine favoritt kjærlighetsfilmer (sammen med Titanic og If Only). Filmen er så søt og virkelig en kjærlighetsfilm jeg vil anbefale! Terningkast 6/5
 

Over til noe annet filmrelatert. Forrige uke hadde jeg og Torgeir filmkveld. Vi så fire filmer: House Of Wax, Dude, where’s my car?, Creep og en zombie film jeg ikke husker hva heter. Helt OK filmer. Jeg og Torgeir bor 5 km unna hverandre så når vi var ferdige med å se alle disse skrekkfilmene løpte jeg helt hjem klokken 5 natten, eller morningen. Haha, det var ikke skummelt siden jeg hadde bodyguarden min med meg. Leo ♥

Til slutt, over til noe helt annet. I samarbeid med www.choies.com har jeg klikket hjem noen godbiter. Legg merke til at jeg har bestilt en caps! Haha, jeg liker ikke en gang capser (på meg selv). Vet ikke helt hvorfor jeg bestilte den heller, men vi får se! Lue HER, blomsterkrans HER, kjole HER og caps HER.

5 kommentarer

Siste innlegg