ut på tur, aldri sur

De siste dagene har jeg ligget i hengekøya hver dag og koset meg med jordbær og fløte. Det har vært knall sol, helt supert. Jeg og Leo har gått turer i skogen. På kvelden har jeg sett Ghost Whisperer. Men jeg må snart innse at ferien er over og komme meg tilbake til skolen. Tanken får ikke akkurat smilet frem. Jeg er veldig pessimist når det kommer til snakk om skole. 

Noen bilder fra kveldsturen til meg og Leo her om dagen. Vi tok turen til et sted som heter Hillingen her i Kvam.

Det var så bratt! Trodde jeg skulle dø!!

Ble så glad når jeg kunne se toppen. Det er en slik bakke du går, går, og går, men kommer aldri til toppen.

Wohoo, på toppen!

Når vi skulle ned igjen var jeg så idiot og skulle ta en snarvei. Plutselig sluttet stien brått, og jeg orket ikke å gå tilbake. Tenkte jeg skulle finne min egen vei. Gikk ikke så bra. Endte opp med at jeg måtte bryte ned min egen vei. Da var jeg så sur at jeg tenkte ut 1000 måter å ødelegge denne skogen på. Haha. Jeg kommer frem så lenge jeg går nedover, men som jeg datt og slo meg! Jaja. Jeg kom hjem helt ødelagt, haha. Men det går bra!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg