ujevnlig oppdatering

Jeg har skrevet det før, men jeg får gjenta meg. Det er deler av Kvam etter flommen som ikke har internett. Jeg er en av de som ikke har internett, så klart. Slik var det to år tilbake etter forrige flom også. Hater flom. Internetten er som vanlig borte 3-4 måneder etter det har vært flom. Hva gjør jeg når jeg ikke har internett hjemme. Jo, enten ser jeg på TV ellers så klipper jeg plenen. Wohho! 
Når jeg oppdaterer bloggen bruker jeg tiden min på skolen. Jeg har ikke vært på skolen siden fredag, så det blir litt ujevnlig oppdatering. Nå har jeg tatt turen til tanten min for å låne internett, desperat! 

Selv om jeg ikke alltid har muligheten til å oppdatere bloggen, så setter jeg pris på mine trofaste lesere. Får lyst til å gi en blomst til hver og en av dere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg