lunch

Det har vært fint vær hele uken. Kjempe koselig å sitte ute og spise lunch. Jeg og Ingrid har spist så masse sjokoladepålegg at det er ikke måte på! Haha. Jeg fikk henne til å smake på Firstprice sitt sjokopålegg som jeg syns er mye bedre en nugatti osv. Før jeg rakk å si noe hadde hun spist opp alt! Det er da så godt! 

♥♥♥♥

Søte jenta!

Vi (jeg) liker oss best i solveggen. Ingrid klager alltid på at det er for varmt. Skjønner ikke hva det er med folk å si det er varmt, det er kaldt! 

Det er lenge siden Hadi har vært på bloggen, men jeg har nesten ikke sett han i sommer. Han har nettopp vært i Paris så det var interessant å høre om opplevelsene hans og se bilder! Jeg må ikke glemme å si at han dro alene! Alene til Paris! Haha, jeg skulle gjerne blitt med. Har alltid hatt lyst til å dra til Paris……. men han glemte å spørre meg:(

Han har vært i Disneyland og Eiffeltårnet blant annet. To store turistfeller.

Ellers er dette første skoleuken. Jeg har gledet meg til helg siden mandag. Nå er det endelig fredag! Det har gått helt greit, ikke så veldig begeistret for å være plassert på skolebenken igjen. Håper virkelig jeg klarer å fullføre dette året!

Jeg har også hatt besøk av venninna mi, Ida. Kjempe koselig at hun ville komme på besøk. Jeg har ikke sett henne på en hel sommer. Da har man så klart masse å fortelle hverandre. Siden sist at hun fått seg en hund! En liten Chihuahua som hun har hatt i to uker, som heter Luna. En helt vakker hund. Hun var veldig skeptisk til Leo i starten, men det tok ikke lang tid før de lekte med hverandre. Luna og Leo, hihi de er så søte sammen. Håper ikke det er lenge til jeg og Ida finner på noe sammen igjen. Hun er en skikkelig gladjente! ♥

Bildene er fra bloggen til Ida, HER

6 kommentarer
    1. Jeg syns også First Price sjokoladepåleggen er myeee bedre enn nugatti! Nugatti er så mer “seig” og “tykk i konsistenten liksom, mens den First Price sin er mer sånn “sjokoladesmak”, og ikke så seig osv 🙂 HAha!

    2. jeg skjønner veldig godt hvorfor folk klager på at det er varmt når det er kaldt. jeg er en veldig varm person, så jeg liker meg ikke i varmen fordi det blir altfor varmt for meg. om vintern går jeg rundt i huset nesten uten klær mens mamma går rundt med fleecegenser og ullsokker og skal fyre i peisen hele tiden, haha 🙂 derfor er det litt slitsomt for meg og på skolen når jeg kommer inn i klasserommet og det koker. hvis jeg skal lukke opp vinduet for litt luft så klager folk på at det er så kaldt men da kan de ta på seg jakke for jeg kan ikke strippe mer, haha! det er slitsomt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg