5 kg belgisk sjokolade

Etter skolen i går dro jeg og Ingrid til det som heter ungdomsklubben her i bygda. Vi dro dit egentlig bare for å se gratis kino, haha. Det var masse godt og søtt der. Sjokoladefontene blant annet. 5 kg belgisk sjokolade. Heaven! 

Fint vær:)

Mørk sjokolade.

Lys sjokolade ♥

Ole Anton. En kamerat av meg som jobber der.

Ingrid

Filmen som ble spilt var The Wolverine. Jeg så filmen på kino før den kom til Norge i Filippinene sammen med Jib. Denne gangen så jeg den i 3D.  Filmen fikk meg virkelig til å savne Filippinene!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg