første skoledag – andre året media

Hallo! Ja, i dag er det første skoledag da. Lykke til med skolen til dere som ikke er ferdig med skolegangen. Nå går jeg andre året medier og kommunikasjon på Vinstra videregående skole. Merket at det ikke var så lett å dra seg opp av sengen i dag. Jeg var oppe til langt på natt og så filmer, hehe, typisk meg. Det å snu døgnet å bli A-menneske igjen er ikke så lett. Men, men, det kommer seg 🙂

Solen er godt plassert på himmelen, så det er ikke noe å klage på!

Kjempe koselig å se Ingrid igjen. Hun fikk en stor bamseklem av meg. Hun har kjøpt seg en kjempekul tights med favorittartistene sine på, Tilda Swinton og David Bowie. 

Søte Ingrid!

Tim!

Hadi, meg og Tim.

IKKE-KLAR-FOR-SKOLE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg