kafé

Hei dere! I går tittet solen litt frem, så da tok jeg og Anh muligheten til å ta oss en liten tur ut. Anh har fått seg ny jobb på Inspiria og skulle levere et skattekort. Jenta har to jobber! Inspiria og Geisha (sushi sjappe). Så klart glemte hun skattekortet sitt hjemme, så hun måtte ta bussen helt hjem og tilbake til byen. Plutselig fant hun ut at det var sommeravslutning på jobben, så jeg ble noen timer alene. De timene fløy av sted fordi jeg fant folk å snakke med. Alltid koselig det!

”Put your hands in the air!” Hahahha

Det er helt sykt hvor masse oppmerksomhet Leo får, haha. Disse karene falt helt pladask for Leo! De var alle kjempe koselige. De begynte å fortelle om livshistorien sin. Jeg elsker når folk gjør det! Jeg syns det er så interessant å være lytter. Wups, så hadde det gått flere timer!

Kafé Lotus.

Han her må virkelig ha den sykeste latteren jeg noen gang har hørt. Når han først begynte å le, så sluttet det ikke. Når noe ler så sykt, så ler jeg både med og av dem. Positivt! Vi fikk begge så vondt i magen til slutt. Tror aldri jeg har ledd så mye på en kafé før. Han er også lege som har veldig mye kunnskap om alt og ingenting.

Plutselig kom en tredje person inn døren. Han hadde musikk på høyt volum på iphonen sin. Han likte veldig godt Celine Dion, så det var hennes musikk det ble spilt mest av. Hehe, det er ikke akkurat min musikksmak, men så lenge andre folk rundt meg liker det, så hører jeg gjerne på det. Til slutt ble musikken hans koblet til på høytalerene i kafén.

Han reiste seg opp å begynte å danse midt i kafén. Haha, så gøy! Likte veldig godt at han snakket så mye om at han var så stolt av å være mørk. Det ble jeg virkelig glad av å høre. Han har hus i Karibien, så det beste han vet når han er der er å fiske etter flyvefisk.

Til slutt viste han frem tatoveringene sine. Det er bare fem som har denne tattoveringen i Karibien. Det er et symbol for noe, men husker ikke helt hva. 

4 kommentarer

Siste innlegg