nokkie i bartenderkonkurranse

Jeg fikk meg en ny venn som heter Jib når jeg var i Filippinene. Han var bare så kul! Elsket virkelig den ironiske humoren hans. Han jobber, eller jobbet på Fridays (siste jobbdagen hans var i går). Jeg og Jib dro til et nytt partysted i Davao for å støtte vennen vår, Nokkie i en bartenderkonkurranse. Konkurransen er slik at 1 og 2- plassen går videre til den internasjonale konkurransen. Er det ikke typisk at vennen vår, Nokkie fikk tredje plassen?! Noen av deltakerne har forberedt seg i uker, måneder og noen år! Nokkie forberedte seg på EN DAG! 
Jeg syns det var kjempe fascinerende å se på. Kunne virkelig ønske at disse skilsene bare kom rett til meg!  
Noe jeg ikke likte var at de to programlederne kom til meg med mikrofonen deres opp i trynet mitt. Det var masse folk, rampelyset var på meg og de spurte meg masse spørsmål. Tror jeg besto alle spørsmålene for denne gang, haha.  

Et instagram-bilde av meg og noen bartendere. Dere finner meg på IG som @caroiiz
Nokkie med rød t-skjorte til venstre for meg. Han til høyre for meg fikk første plassen og hadde syke skils!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg