kveldstur

Hei! I dag sto jeg opp klokken halv fem på morgen! Det høres sykt tidlig ut, men for meg er det egentlig ikke det. Jeg har fortsatt den Filippinske døgnrytmen som er 6t før den Norske. Det første jeg gjorde når jeg våknet var å se på en film som jeg har sett 20 ganger før, Miss Congeniality. Etter jeg hadde sett den filmen ville jeg ikke sitte inne å råtne hele dagen. Fra mitt synspunkt har vi bare drittvær i bygda jeg bor i, men når jeg er borte er det så klart fint vær. 
Jeg fant frem kofferten, pakket tingene, tok med Leo og dro til Sarpsborg. Jeg smuglet han med på bussen, hihi. Jeg hadde han i vesken også la jeg jakken min over slik at sjåføren ikke så han. Nå er vi i Sarpsborg!

Vi har nettopp tatt oss en liten kveldstur. Pappa har leilighet midt i byen. Fra der kan jeg så vidt se litt vann. Jeg har alltid hatt lyst til å gått ned dit å se, men det blir aldri gjort. Men i kveld gikk jeg og Leo dit!

Det var jo fint der! Det var både fotballbane, volleyballnett og skaterampe der. Jeg og Anh skal dit å spille badminton! Det blir gøy ♥

Jeg og Leo gikk til Kulaasparken. Det er så fint og idyllisk der!

Plutselig så vi et kjent fjes. Det var Anh!

Anh: LEEOOOO, LEEEO!!! 
Caro: Heeeeei Anh, lenge siden!
Anh: LEOOOOO!!
Caro: heeeeei (vifter med henda)
Anh: Åååååh LEEEO
Caro:
hei

Har han ikke fin skjorte? Det står ”I love my family”

Anh er min livredder som kjøpte tannbørste til meg. Det er noe mystisk med at det alltid er tannbørsten som blir glemt… hm

Vi dro til kinoen for å sjekke programmet. I morgen har vi bestemt oss for å se The Heat med en av mine favoritt skuespillere, Sandra Bullock! Det blir gøy!
Mimi kom på besøk for litt siden og hun har vært i Sverige i dag for å kjøpe leker til Leo. For en søt bestemor jeg har ♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg