gårsdagens innkjøp: forever 21

Hallo! I går dro jeg til det nye kjøpesenteret SM Lanang for å titte litt i Forever 21.  Åh, det er min nye favoritt butikk. Jeg skulle egentlig bare se, og ikke kjøpe noe. Meeen, det er nok umulig for meg. Jeg gikk ”bare” ut med en pose denne gang. Forrige gang gikk jeg ut med fire. Hehe. 
Med en gang jeg gikk inn i butikken ropte de: – Wooah, it’s Carolyn again! Så flokket de seg rundt meg med et stort smil. Jeg ble stående en stund å snakke og le med dem. Jeg elsker folka der, de er så hyggelige! Vi sammenlignet Norge og Filippinene og de ble så overrasket over hvor stor forskjell det er. 

Etterpå dro jeg til Friday’s som er på et annet kjøpesenter (Abreeza). Hadde virkelig ikke forventet og være der 4-5 timer! Når jeg gikk inn der, så jeg en liten jente med hvit skoleuniform sittende i baren. Det var venninna mi, Gly! Vi er begge veldig gode venner med de som jobber der. Jeg kaller de Friday’s-gjengen. Virkelig, alle er så sprudlende og glade der! Jeg og Neil (bartenderen) fant ut at vi skulle ta oss en tur ut på søndag. Vi prøver å dra med oss flere av Fridays-gjengen og så klart Gly, men hun har eksamen. Hun blir nok med. Jeg møtte også bestevennen til Enzo. Han har et vanskelig navn, men jeg kaller han bare Hizi! Kjempe koselig fyr.

Veeeel, her har dere innkjøpet som befinner seg inni posen:

Toalettmappe  –  505 Peso (72 kr)

Belter  –  brun 330 Peso (47 kr) / svart 280 Peso (40 kr)

Jumpsuit  –  815 Peso (116 kr)

Topp  –  815 Peso (116 kr)

Jumpsuit  –  1175 Peso (168 kr)

Jumpsuit  –  1175 Peso (168 kr)

T-skjorte  –  455 Peso (65 kr)

Topp  –  765 Peso (109 kr)

Kjole  –  915 Peso (131 kr)

Jumpsuit  –  1025 Peso (146 kr)

Genser  –  604 Peso  (86 kr)

Topp  –  145 Peso (21 kr)

Tights  –  555 Peso (79 kr)

Shorts  –  815 Peso (116 kr)

Skjørt  –  665 332 Peso (47 kr)

Bukse  –  815 Peso (116 kr)

Jeg har ikke vist dere mitt forrige innkjøp, men jeg la ut et bilde på Instagram. Dere kan følge med på @caroiiz 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg