framtiden min

Her om dagen var det en dame i huset vårt. Hun kunne ikke engelsk, men hun spurte noen som kunne språket om hun kunne få lov til å spå meg. Ja, hvorfor ikke. Jeg tror så klart ikke på sånt, men det er gøy å høre hva de har å si. Denne dama spådde søskenbarnet mitt i fjor (hun er litt eldre enn meg). Spådamen sa at hun kom til å bli uforventet gravid om ikke så lang tid. April i år fikk hun en liten gutt. 

Hun spådde gjennom kort og håndflaten.

Hun krevde visst penger til slutt som jeg ikke visste. Dagen etterpå kom hun tilbake til huset vårt og var kjempe sint på meg! Jeg skjønte jo ingenting siden hun snakker Filippinsk. Da hadde jeg visst glemt å betale, wups.

Dette fikk jeg vite:
♥ Jeg kan være en skikkelig bitch til tider
♥ Jeg kommer til å bli avhengig av røyk
♥ Jeg kommer til å begynne med narkotika
♥ Jeg er ikke egnet til å ha barn
♥ Jeg kommer til å få ett barn
♥ Jeg kommer til å gifte meg med en rik mann
♥ Jeg kommer til å bli sammen med en klassekamerat.
♥ Det kommer til å bli en gutt som liker meg og spørr om vi kan bli sammen. Jeg sier nei, men til slutt så kommer jeg til å si ja.
♥ Det kommer til å være en periode i livet hvor jeg nesten ikke kommer til å spise.
♥ Jeg kommer til å få et langt liv (om jeg slutter med narkotika og røyk).
 
Ja, mye av det var negativt. Haha. Spådama sa til Aebykier at hun kom til å få to tvilinger. Da ble hun kjempe glad! Litt senere: men en av dem kommer til å være mye på sykehus, og til slutt kommer til å dø i en ung alder. Uff da! Spådamen sa til Veronica at hun kom til å droppe ut av skolen og gifte seg. Haha! 

Vi har også vært ute og spist. Koselig og romantisk resturang.

Dodoi og Rosita Mae

Tanten min, Alma og bestemoren min.

Har også kjøpt fargerike drinker. Må kjøpe noe om jeg ser farger! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg