mergrande ocean resort

I dag har jeg og familien vært på Mergrande Ocean Resort. Det er en helt OK plass. Fint å dra dit siden vi bare bor 20 min unna 🙂

Her sitter vi og spiser.

Rosita Mae, søskenbarn.

Yolo, hahahah

Johan

Tenker så klart på den lille prinsen min hjemme i Norge hver dag! Savner lille Leo!

Merry Love. Vi gikk alltid med like klær når vi var små. Hihi

Tina

Tina sin unge er så søt, Crisha

DJ Broiler spilles på full guffe her i Filippinene!

Her sovna jeg i flere timer!

Veronica, meg og Renate. Vi lå og solte oss 40-60 min. Renate har blitt solbrent som bare det, mens jeg endte opp med et stort skille. Wihu. Folk tittet litt rart på oss siden vi var de eneste som solte oss. De lurer nok på hvorfor vi er så ”dumme” som soler oss siden her er det mest poppulært og være hvit og ikke brun. Haha.

Aebykier har skaffet seg strandhatt. Her er vi ved havet.

Jeg SMELTER når jeg ser søte hundevalper. Da må jeg bare gå bort til eieren å spørre om jeg kan få kose med den. Se på denne søte pitbull-valpen!

Åhh, jeg smelter! Savner min lille Leo nå!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg