galaxy print

Hei dere! Når jeg våknet i dag hadde mamma og de andre dratt fra meg:(( De dro til et kjøpesenter som heter NCCC Mall. Jeg derimot dro til Starbucks. Hehe, jeg drar alltid til Starbucks når jeg ikke vet hvor andre steder jeg skal dra. Når jeg satt og koset meg med frappen min fikk jeg øye på en kjent dame. For tre år siden ble jeg kjent med en jente som jobbet på en butikk som heter Bench. Nå møtte jeg henne igjen! Det var så koselig og gøy! Nå jobber hun som security vakt på Abreza (kjøpesenter). Fikk også møte venner av henne og den kjempe søte vakthunden. Ja, de har hunder på kjøpesenteret som leter etter bomber. Sikkerheten er veldig sikker her i Filippinene med tanke på alle crazy folk! Det ble til at vi sto og pratet noen timer, timer som bare fløy bort!
I dag har jeg på meg en kjole jeg kjøpte for noen måneder siden. Den har en innebygd body. Derfor blir kjolen dratt ned, selvom jeg gjerne skulle hatt den litt lengre opp. Jaja! Nå skal jeg på markedet, så vi blogges.

Kjole og sko: Nelly.com  –  solbriller: Forever 21

Dere kan også følge meg på instagram, @caroiiz. 

15 kommentarer

Siste innlegg