leopard

Hei! I dag sov jeg litt lenge siden jeg og søskenbarna mine + noen venner var ute og tok noen drinker. Vi sjekket ut over 10 partysteder for å finne ut hvor vi skulle være. Vi likte oss veldig godt på et sted som heter ”Star”, så vi kommer til å dra dit i morgen kveld. I dag måtte jeg sjekke ut det nye kjøpesenteret som nettopp har åpnet. Det ligger heller ikke så langt unna huset vårt. SM heter kjøpesenteret. Første butikken jeg gikk inn i var Forever 21. Der var jeg noen timer. Alle er jo så koselige og vil slå av en prat. Det blir jeg bare kjempe glad for! Jeg siklet så my etter klærne der at jeg hadde ikke mer sikkel igjen. Seriøst. Det var så mye fint at jeg svidde av 14 000 peso! Det vil 2000 kr. 

Denne kjolen har ligget i skapet mitt i over 2 år, men har aldri blitt brukt. Fra Gina Tricot.

Fra venstre: naboen, onkel Alan, tante Cecilie, Johan og meg. Det er litt høydeforskjell, hehe. Får veldig mange blikk siden det er så uvanlig å se en så høy jente her. Haha.

Mat på Jollibee. Jeg ELSKER Jollibee, alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det ♥♥♥

Vi har kjøpt noen GIGANTISK store høytalere, så nå kan alle naboene høre på karaokekveldene våre 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg