jumpsuit

Jumpsuit: H&M  –  briller: Lindex

Litt bedre bilde av mine nye extensions:

Mamma

Vi har også fikset bilen vår. Utrolig kjedelig å vente, men i mellomtiden koset vi oss på kafê. Det var en mann som fulgte etter meg overalt med en diger eske med druer som han hadde på hodet. Når jeg gikk inn på cafên var han klistret inn til vinduet med det triste fjeset. Jeg fikk så dårlig samvitighet at jeg måtte bare kjøpe druene hans og gi han litt ekstra penger. Jeg er så svak! 

Når noen ser jeg knipser bilder med kamera mitt er det noen som roper: -YOU, PICTURE, TAKE, ME!

På denne kafên var det kjærestepar overalt! Det var veldig søtt å se på at de var så lykkelige:)

Når kafedama kom med vann til meg ropte mamma: – HUN HAR GITT DEG EN DILDO!! Hahah

Folkens hvilken dag er det i dag? Jeg vet ikke helt hvilken dag det er i Norge, men her er det fredag!

Vakre Donna. Hun er så søt, blid og smilet hennes er aldri borte! Hun er også veldig flink til å danse!

Som tidligere skrevet er det regnsesong. Det regner sykt! Ble til og med en liten miniflom i dag. Jeg er så lei av regn og flom, som om jeg ikke har fått nok av det i Kvam! Heldigvis regner det bare 10-30 min så er det over. Maks 1t.

Johan, søskenbarnet mitt! Nei, man utaler det ikke Norsk som direkte ”Johan”, men mere engelsk. 

Møtte en veldig søt jente i baren første dagen. Hun heter Gly. Har hengt med henne hver dag siden jeg kom, selv om det ikke er så lenge siden jeg kom, hehe. Mamma virkelig elsker henne. Jeg møtte henne i baren på Friday’s og hun er Enzo sin aller beste venn. Nå som jeg nevnte Enzo lurer dere sikkert på om jeg kommer til å møte han. Ja, det kommer jeg til å gjøre. Han er en plass i Manilla akkurat nå og driver med trening til en stor bartender konkurranse. Han er en av Filippinenes topp beste bartendere, så han har mange drinker å huske og mye triks å lære. Han kommer 15 juli eller 12 juli, så jeg kommer nok til å møte han da. Jeg vil ikke kutte kontakt med noen som er en så super person som han. Vi kommer bare til å være venner så klart 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg