flyturen

Flyturen gikk kjempe bra syns jeg! Jeg syns den morsomste delen er take off og landingen. Noe mamma ikke er så glad i, men hun er veldig glad i Singapore Airlines. Der er landingen og hele pakken helt perfekt. Det er ingenting å pirke på når det kommer til Singapore Airlines. Jeg flydde fra: Oslo, Gardermoen-København-Singapore-Cebu-Davao

Nabolaget jeg bor i. Litt annerledes enn i Norge, hehe. Det rosa huset som dere ser litt av har i alle disse år vært drømmehuset mitt. Det er så fint! Det er fire etasjer og hver etasje har sitt eget tema. I en etasje er det kun blått, og andre etasjer er det rosa, gul og oransje som jeg husker. Fremsiden av huset er det fineste. Det er roser og utskjæringer, det er perfekt! Jeg må virkelig ta bilde av huset og vise til dere. Jeg var så rar som liten at jeg måtte spørre om jeg kunne komme inn å se hvordan det så ut fordi det var så vakkert. Jeg ble varmt velkommen inn, heldigvis:)

Trysikad her i Filippinene. Bruker alltid disse om jeg skal noe sted. Det er FOR VARMT til å gå. Har planer om å være i solen slik at jeg kan bli brunere, men det er alt for varmt. Det er regnsesong her nå. I dag var det kaldeste 32°c i skyggen! De fleste hadde på seg genser og bukse. Noen ville ikke dra noen steder for de syns det var for kaldt. Jeg syns det er helt perfekt temperatur og har på meg sommerklær! På det kaldeste stedet her i Filippinene var det 5°c. Jeg husker ikke hvor det var, men det var en mann som bodde ute. Det var så kaldt at han døde.

Fra terassen på huset vårt, har jeg GOD utsikt til kjøpesenteret. Vi er naboer, hehe. Jeg elsker Abreeza. Det er et av Filippinene’s mest dyre og eksklusive kjøpesenter. Snur jeg meg den andre retningen har jeg kjøpesenteret, Victoria rett ved siden av meg. Kjører jeg mindre enn 1km har jeg enda et digert kjøpesenter å møte, Gaisano Mall. Kjøpesenter OVERALT.

Bestemor. Det regner ikke, men hun bruker paraply. Typisk filippinske, hehe. Ved siden av seg har hun Rosie.

8 kommentarer

Siste innlegg