the client list

Jeg har akkurat sett ferdig den siste episoden av sesong 2 av The Client List. Jeg er så spent på sesong 3! Det er ikke helt bestemt når den kommer ut, men jeg gleder meg. Jeg begynte å se på serien fordi favorittskuespilleren min, Jennifer Love Hewitt har hovedrollen. Jeg digger virkelig den dama! Hun inspirer meg på alle måter! Hun har vært forbildet mitt siden 6.klasse, altså i 5-6 år. Hun er skuespiller, produsent, forfatter, TV-regissør, artist, låtskriver og modell. Hva er det denne dama ikke gjør? 

Serein The Client List handler kort sagt om at Riley (Jennifer L. H) og mannen har noen økonomiske problemer. Mannen stikker av uten å si fra til familien. Hun ser at han har pakket tingene og dratt. Riley blir knust og vet ikke hvordan hun skal håndtere pengeproblemene og passe på barna. Hun tar på seg en jobb på et spa hvor hun tjener bra og enda bedre i tips. På dette spaet forlanger kundene litt mer enn bare masasje..

The Client List kommer snart på TV3.

Ja, dere ser riktig. Super kjekke, Colin Egglesfield er med i serien!

Du kan se The Client List HER. Jeg anbefaler og ha et virusprogram om du skal på denne siden.

10 kommentarer

Siste innlegg