three days left!

DERE?! Det er TRE dager igjen til jeg drar til Filippinene! Jeg kan ikke tro det. Det har gått så fort. Jeg startet nedtellingen min på dag 50, og nå er det bare tre dager igjen! I morgen er det bare to, tenk på det. Jeg gleder meg så til å se familie og venner. Jeg gleder meg til å dra til nye steder. Jeg gleder meg rett og slett! 

Jeg startet med å bare pakke klær og sko jeg bare måtte ha med. Til slutt var jo nesten hele kofferten full! Lurer på hvordan det blir med tanke på at jeg kommer til å shoppe en del. Jeg må nok ta ut noen fååå plagg ut fra kofferten. Maks vekten er på 30 kg.

Enda er jeg ikke helt ferdig med å pakke. Haha.

Har så vidt startet å pakke håndbagasjen min. Jeg skal ta med den gigantiske pcn min kun for å oppdatere bloggen :))

Det som er så hærlig er at jeg er ca 7 ganger rikere enn det jeg er når jeg er i Filippinene. På bildet ser dere 6500 kr, er jeg heldig med kursen har jeg 45 500 peso! Alt i Filippinene er dødsbillig. 

10 kommentarer

Siste innlegg