uflaks

Hallo! Nå begynner jeg virkelig å gå lei. Jeg vil ha internetten tilbake! Har hørt rykter om at den ikke kommer tilbake før i høst. I HØST! Heldigvis er jeg borte 6 uker i sommerferien da, heheh. De siste dagene har jeg og Aebykier sett på filmer til langt på natt. Kommer vanligvis hjem 4-5 tiden på natten og klarer så klart å sovne en time før jeg skal dra på skolen. Vi har spilt masse badminton også, gøy!
I dag startet dagen min med å lage frokost og stå opp til rett tid. Jeg spiser alltid toast til frokost og i dag brente jeg meg som bare FY på toastjernet! 
Jeg klarte å rekke bussen, ”heldigvis”. 
På bussen hadde jeg endelig tilgang til mobilnett og da står det på facebook at vi har fri fra skolen i dag! Typisk! Åå, den følelsen.  

Klarte også å tråkke på solbrillene mine. Skal på solbrilleshopping i den mega store byen Otta som ikke ligger så langt unna på fredag. Har også klart å rote bort brillene mine som jeg nettopp kjøpte..

Dflhgjdxg, MEN. Nok klaging. Det er kjempe fint vær, så nå skal jeg og Aebykier kjøpe is og spille badminton!

Jeg har forresten fått kjempe mye fint i posten. Alt sitter perfekt. Nå venter jeg bare på en pakke fra Sheinside.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg