nye godbiter inn i skapet

Konkurranse pågår HER hvor du kan vinne en kjole fra Sheinside.com

Hei! Jeg vil så gjerne oppdatere bloggen min oftere! Området jeg bor i Kvam får ikke internett før juli en gang. Nå sitter jeg midt på en fotballbane og lever på mobilnettet mitt. Vi har heller ikke dekning. Er så lei av flom og ødeleggelser.. Her om dagen var jeg på Lillehammer med kameraten min, Rutti. Jeg skulle egentlig ikke kjøpe noe. Det sier jeg hver gang, men noe måtte jo bare bli med meg hjem. Det er så mye skjønt å se i butikkene!

Cubus  –  199 kr

BikBok  –  199 kr

Glitter 

Cubus  –  79 kr

H&M  –  79 kr stk

H&M  –  99 kr eller 149 kr

H&M  –  199 kr

H&M

H&M

Mamma har visst vært på litt shopping hun også. Hun kom hjem med shortser til meg! Alle fra Cubus.

(Husker ikke pris på alt, hehhe)

13 kommentarer

Siste innlegg