konfirmasjon i sarpsborg

Hei! I helgen var jeg i konfirmasjon i Sarpsborg til tremenningen min, Mikael. Jeg har ikke sett store deler av familien min i Sarpsborg på et par over. Alle sammen er så koselige! Viss jeg skulle flyttet til Sarpsborg hadde en stor grunn vært til den koselige familien. God mat, gode taler og en lykkelig konfirmant var å se på søndag 🙂

Meg og de to tremenningene mine, Madelen og Pernille.

Skulle gjerne brukt bunaden min, men den er for liten. Det er så surt :((

Vakre Pernille som er en STOR belieber 🙂

Onkel Kjell. Han syns det var så gøy å ta bilder av meg, hahha.

Jeg fikk sjokk. Jeg kunne ikke tro mine egne øyner. De har skrevet navnet mitt riktig!! Det har aldri skjedd som jeg kan huske. Det blir alltid stavet feil på julekort osv, men etter jeg har blitt venn med dem på facebook har de forbedret seg litt. Bestemoren min vet ikke en gang hele navnet mitt. Hun uttaler det feil også… selv om jeg retter på det hele tiden. Men, men, navn er ikke så farlig (selvom man egentlig burde vite navnet på sitt eneste barnebarn….)

Søte Jonas holdt tale som han hadde skrevet selv, men den tok aldri slutt så foreldrene måtte avbryte. Hehe!

Markus.

Caroline og kjæresten hennes.

Cake time!

Solbjørg og meg.

Pernille og Jonas

6 kommentarer

Siste innlegg