byen

Konkurranse pågår HER hvor du kan vinne en kjole fra Sheinside.com

Hei! I går begynte jeg å bli syk, men det skulle ikke stoppe meg i å dra til Sarpsborg. Jeg dro så tidlig som halv 8 på morgen. En busstur på 5-6 timer gikk utrolig fort. Jeg tenker veldig mye når jeg er på bussen, tiden bare flyr! Jeg husker aldri hva jeg tenkte på, hehe. I dag tidlig orket jeg rett og slett ikke å sminke meg, da fikk jeg gå som barnebillett. Alltid når jeg har på meg sminke, så må jeg gå som student og betale mer. 

I dag har jeg også fått ordnet opp i litt rot, så nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Siden jeg er nabo med kjøpesenteret, Storbyen, så måtte jeg ta meg en liten titt der. Jeg har ikke vært på et kjøpesenter på over 4 mnd! Da teller ikke senteret vi har i den lilla bygda vår, haha. FY så mye fint det har kommet i butikkene. Jeg har lyst på alt! Turen til Filippinene nærmer seg, så jeg må nok spare litt penger. Noen små nødvendigheter ble med meg hjem. 
Anh har vært på jobb til halv ti, så jeg har gått ut og spist alene. Toppen av ensomhet. Neida, det var veldig koselig. Hadde venner på telefonen hele tiden, så der gikk det plutselig noen timer. Men det var så koselig å se Anh igjen ♥

Følg oss på Instagram! Meg: @caroiiz  –  Anh: @anhtuyeet

Jeg har noen tekniske problemer med å overføre bilder til pc. Skal prøve å ordne det når jeg kommer hjem (på mandag). Kan hende det ikke vil bli noe skriving fra meg til da. Håper alle koser seg i helgen! ♥

4 kommentarer
    1. Åherregud, Caro! Jeg har ikke vert inne på bloggen din på lenge, sorry for det! Men designet ditt er SYKT NYDELIG!
      Har du laget det selv??
      Hvordan lager du sånt design, om det var du som lagde det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg