flom = null internett

Hei! Forrige gang det var flom i stakkars lille Kvam var internetten borte i 2-3 mnd hos oss. Tenkte bare å si fra at det kan hende det ikke blir så mye oppdateringer på bloggen. Akkurat nå var jeg så desperat etter internett at jeg måtte få mamma til å kjøre meg til nabobygda slik at jeg kunne sitte på senteret. Desperat. Vannet er også borte. Den lille bygda vår ser ikke så veldig bra ut i øyeblikket. Jeg skal ikke klage så mye på at jeg har mistet internettet, tenk på alle som har mistet husene og uerstatelige eiendeler. Det er masse ødeleggelser. Bare se på disse bildene:

Bildene dere ser er ille, men ikke verst. Plassen i Kvam vi kaller ”Hollywood” ble hardest rammet (igjen). Fikk ikke lov til å gå der og knipse bilder..

Kirketeigen. Her bor mange av de som er evakuerte.

Her bor venninna mi…

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg