sommermorgen

Hallo! For et vær ute! Hvorfor var det ikke slik i går. Jeg og Aebykier hadde det koselig i går med både film, sjokolade, jordbær og vin. Endte opp med at jeg og Leo sovnet der, hehe. Våknet alene i dag og da hadde Aebykier dratt til doktoren med den gamle tanten hennes. Uff, hun hadde så vondt i magen og kastet opp, så hun ble sendt til sykehuset. 

Undrer på om hunden hennes, Sjøna trenger tannregulering?

Søte Leo! Dere blir sikkert lei av se bilder av han hele tiden. Haha ♥

Te med sjokolade. Prøv det, det er utrolig godt!

Folkens nå håper jeg sommeren er rett rundt hjørnet! 

Forresten her ser dere katten min! Jeg skrev et innlegg om at jeg skulle hente den for en måned siden, og nå er den i hus! Jeg hentet den for ca to uker siden, men har ikke turt å skrive det på bloggen siden mamma ga meg streng beskje om at jeg ikke skulle få katt. Når jeg skrev innlegget for en måned siden var det en kollega av mamma som har lest det på bloggen min og fortalt henne om det. Jaja! Nesten spent og redd over reaksjonen hennes når hun kommer hjem. Som tidligere skrevet er hun i Filippinene.

Været er så fint i dag at jeg må virkelig komme meg ut litt. Vi blogges! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg